Klanttevredenheid

Klantgericht, efficiënt en transparant werken staat voor BSC centraal. De feedback die wij van onze klanten krijgen gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren. Wij zijn er dan ook trots op dat onze dienstverlening hoog gewaardeerd wordt. Over heel 2019 is de score een 8,7.

Onderstaand een aantal reacties die wij ontvangen hebben:

"Super fijn dat er herinneringen worden gestuurd (voor de keuring), er praktisch wordt meegedacht (de verbeterpunten via de mail aanleveren) en er snel gehandeld wordt!”
“Hou voor de aanpassingen van oude werkschepen wel de praktische uitvoerbaarheid in gedachte”.

“Je kan niet zien welke punten je heb aangeleverd als er een her-inspectie is met meerdere punten. Het zou lekker zijn als er een vinkje bij komt met document aangeleverd of zo”.

"Wij hebben ons certificaat in record snelheid ontvangen, bedankt!”

“Goede kennis van zaken uit praktijk en theorie zeggen voldoende”.

De feedback met betrekking tot de werking van de applicatie en dan met name het uploaden van afmeldingen heeft er toe geleid dat de BSC Applicatie in de eerste helft van 2020 een grote update krijgt.